برنامه جدید
دوستان سلام.
حال شما خوبه؟
بله خداروشکر.
خوب بسه. بچها داروشناسی افتاد شنبه ها ساعت ۳ تا ۴:۳۰ و ژنتیک یکشنبه ها ساعت ۱ تا ۲:۳۰
و اینکه کلاسا رو از یکشنبه میریم نه شنبه. چون ازمیشگاه ها تشکیل نمیشه
اگر شنبه برید جدا ناراحت میشم.
قربان شما.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 13:10 توسط فرشته
|
+ آیا فکر میکنی که وجود ناچیزی هستی ؟!