دوستان سلام.

حال شما خوبه؟

بله خداروشکر.

خوب بسه. بچها داروشناسی افتاد شنبه ها ساعت ۳ تا ۴:۳۰ و ژنتیک یکشنبه ها ساعت ۱ تا ۲:۳۰

و اینکه کلاسا رو از یکشنبه میریم نه شنبه. چون ازمیشگاه ها تشکیل نمیشه

اگر شنبه برید جدا ناراحت میشم.

قربان شما.