رشد جنین در شکـم مآدر

 

+ مـراحل رشد جنین در شکـم مـادر  [ كليـك ]

 

بنـآم او كه هر چه دآريم از اوست

سلام به همه :)

اولین پاییز دانشجوجوییتون مبارک !

اینجا ساخته شده تا اول از همه از جریانات دانشگاه و تغییرات کلاسها و کنسلیها و اضافه شدنهاش و اخبار مهم و چیزهای تو این مایه هاش (!) راحت تر اطلاع پیدا کنیم ٬ البته خانم نصیری و خانم معارفوند همچنان با اس ام اس ما رو در جریان میذارن ولی خوب اینجا هم هست دیگه !

دلیل دوم ساخته شدن اینجا اینه که مطالب خوب و مرتبط رشته مونو از قبیل عکس و فیلم و مقاله و ...اینجا قرار بدهیم .

دلیل سومشم اینه که بیشتر با هم در ارتباط باشیم و صندلی داغ و از اینجور چیزا راه بندازیم تا همدیگر رو بهتر بشناسیم و ایشالله بعد از فارغ التحصیلیمون اینجا همچنان پابرجا و استوار مکانی واسه خبر گرفتنمون از هم بمونه .

هرکسی هم که مایل به نویسندگی توی این وبلاگ هست بگه تا به جمع نویسندگان بپیونده و از مطالب و اطلاعاتش فیض ببریم !

استوار و قوی باشید چون کوه ٬ دلرحم و پاک باشید چون فرشته !

فـ و تـ و ن