ای منتظران گنج نهان می آید![]()
آرامش جان عاشقان می آید ![]()
بر بام سحر طلایه داران ظهور ![]()
گفتندکه صاحب الزمان می آید![]()
ولادت امام زمان(ع) مبارک باد ![]()
تعابیری از امتحانات
تفاوت واکنش پسرها و دخترها در دیدن نمره پایان ترم:
۲۰ : پسرها
دخترها ![]()
۱۵ : پسرها
دخترها
۱۰ : پسرها
دخترها
۵ : پسرها
دخترها![]()
۰ : پسرها
دخترها ( خودکشی میکنن
الا یا ایـها ممتحنون / چـرا هستیـد نگرون؟
بشینید و بخوانیدو بدانید / که امتحان فردا هست آسون!
.
.
.
امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !
(کی اس الیت)
.
.
.
فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند !
.
.
.
امتحان اولین گام در جهت شروع چاپلوسی پیش استاد برای نمره ی ده گرفتن است !
.
.
.
توصیف روزامتحان:
،لحظه ای که درآن دانشجومی خواهد سر به تن عالم آدم نباشد.
و درآن نگاه ها عمیق می شوند !
تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته
یه نگاه به افق میکنه یه نگاه به گوشیش
باز یه نگاه میندازه به افق باز به گوشیش
بعد به افق خیره میشه بعد باز به گوشیش نگاه میکنه
بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشه
بدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه
ببینه مشروط میشه یا نه ! :D
سر امتحان استادها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم ؛ :|
در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن ! :)
.
![]()
خاک را خوشبو تر از زلف نگاران میکنند ![]()
![]()
![]()
آفرینش فیض از دیدار احمد میبرد ![]()
![]()
کعبه امشب سجده بر خاک محمد میبرد![]()
![]()
![]()
میلاد حضرت رسول وامام جعفر صادق بر شمامبارک![]()
شرح حال .....
· اهل دانشگاهم
روزگارم خوش نیست![]()
ژتونی دارم
خرده عقلی
سر سوزن شوقی
اهل دانشگاهم پیشه ام گپ زدن است
گاه گاهی می نویسم تكلیف
می سپارم به شما
تا به یک نمره ناقابل بیست
كه در آن زندانیست
دلتان زنده شود![]()
چه خیالی چه خیالی می دانم
گپ زدن بیهوده است
خوب می دانم دانشم بیهوده است
اوستاد از من پرسید
چقدر نمره زمن می خواهی
من از او پرسیدم
دل خوش سیری چند![]()
اهل دانشگاهم
قبله ام آموزش
جانمازم جزوه![]()
مشق از پنجره ها می گیرم
همه ذرات وجودم متبلور شده است
درسهایم را وقتی می خوانم
كه خروس می كشد خمیازه
مرغ و ماهی خواب است
خوب یادم هست
مدرسه باغ آزادی بود![]()
درس بی كرنش می خواندیم
نمره بی خواهش می آوردیم
تا معلم پارازیت می انداخت
همه غش می كردیم![]()
كلاس چقدر زیبا بود و معلم چقدر حوصله داشت![]()
درس خواندن آنروز
مثل یک بازی بود![]()
كم كمک دور شدم از آنجا
بار خود را بستم
عاقبت رفتم در دانشگاه
به محیط خشن آموزش![]()
و به دانشكده علم سرایت كردم
رفتم از پله كامپیوتر بالا
چیزها دیدم در دانشگاه
من گدایی دیدم در آخر ترم![]()
در به در می گشت
یک نمره قبولی می خواست
من كسی را دیدم
از دیدن یک نمره ده
دم دانشگاه پشتک می زد![]()
من نمی خندم اگر دوست من می افتد
من نمی خندم اگر نرخ ژتون را دوبرابر بكنند![]()
و نمی خندم اگر موی سرم می ریزد
من در این دانشگاه
در سراشیب كسالت هستم![]()
خوب می دانم استاد
كی كوئیز می گیرد
برگه حذف كجاست
سایت و رایانه آن مال من است
تریا، نقلیه و دانشكده از آن من است
ما بدانیم اگر سلف نباشد
همگی می میریم![]()
و اگر حذف نباشد
همگی مشروطیم ![]()
نپرسیم كه در قیمه چرا گوشت نبود
كار ما نیست شناسایی مسئول غذا
كار ما نیست شناسایی بی نظمی ها
كار ما شاید اینست كه در مركز پانچ
پی اصلاح خطاها برویم![]()
.
.
.
اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست![]()
جیبهایم خالی ست
پدری دارم
حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی كه مرا كرده جواب.
اهل دانشگاهم
قبلهام استاد است
جانمازم نمره!![]()
خوب میفهمم سهم آینده من بیكاریست
من نمیدانم كه چرا میگویند مرد تاجر خوب است و مهندس بیكار
وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست!
((چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید))
باید از آدم دانا ترسید!![]()
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند كه من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم!![]()
كار ما نیست شناسایی هردمبیلی!
كار ما نیست جواب غلطی تحمیلی!
كار ما شاید این است
كه مدرک در دست
فرم بیگاری هر شركت بیپیكر را
پر بكنیم![]()
![]()
![]()

+ آیا فکر میکنی که وجود ناچیزی هستی ؟!