طب سنتی
سلام بچه ها
دانشگاه کلاس طب سنتی گذاشته
شنبه و یکشنبه ای که میاد و هفته اینده هم شنبه و یکشنبش
ساعت ۱-۴
مبلغ:۱۸۰۰۰ تومن
برای ثبت نام هرکس خواست همون شنبه که اومد ثبت نامش می کنن
+ نوشته شده در پنجشنبه سیزدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 17:42 توسط فرشته
|
+ آیا فکر میکنی که وجود ناچیزی هستی ؟!