به یاد او
در انتظار تو نشستن یک اشتباه است در انتظار شما باید ایستاد
ویرانه نه آن است که جمشید بنا کرد ویرانه نه آن است فرهاد فروریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت صد بار بنا گشت و دگر بارفرو ریخت
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 18:34 توسط فرشته
|
+ آیا فکر میکنی که وجود ناچیزی هستی ؟!