www.rar.blogfa.com 

تفاوت واکنش پسرها و دخترها در دیدن نمره پایان ترم:
۲۰ : پسرها  دخترها
۱۵ : پسرها دخترها

۱۰ : پسرها دخترها
۵ : پسرها دخترها

۰ : پسرها دخترها ( خودکشی میکنن 

 

http://s1.picofile.com/file/6233946676/emtehan_dey89.jpg

الا یا ایـها ممتحنون / چـرا هستیـد نگرون؟

بشینید و بخوانیدو بدانید / که امتحان فردا هست آسون!

.

.

.

امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !

(کی اس الیت)

.

.

.

فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند !

آلبرت انیشتین

.

.

.

امتحان اولین گام در جهت شروع چاپلوسی پیش استاد برای نمره ی ده گرفتن است !

.

.

.

توصیف روزامتحان:

،لحظه ای که درآن دانشجومی خواهد سر به تن عالم آدم نباشد.

و درآن نگاه ها عمیق می شوند !

 

تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته

یه نگاه به افق میکنه یه نگاه به گوشیش

باز یه نگاه میندازه به افق باز به گوشیش

بعد به افق خیره میشه بعد باز به گوشیش نگاه میکنه

بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشه

بدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه

ببینه مشروط میشه یا نه ! :D

 

 

سر امتحان استادها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم ؛ :|

در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن ! :)
.