سلام

همه ی بچه هایی که شنبه وچهارشنبه کلاس میکروب و انگل دارن فردا دوشنبه 4دی ساعت 3تا 4:30 کلاس تشکیل میشه درضمن جلسه ی آخره  هورااااااا

لطفا اطلاع بدهید. ممنون