خبر جدید
سلام
همه ی بچه هایی که شنبه وچهارشنبه کلاس میکروب و انگل دارن فردا دوشنبه 4دی ساعت 3تا 4:30 کلاس تشکیل میشه درضمن جلسه ی آخره هورااااااا
لطفا اطلاع بدهید. ممنون
+ نوشته شده در یکشنبه سوم دی ۱۳۹۱ ساعت 17:48 توسط مـهسـا
|
+ آیا فکر میکنی که وجود ناچیزی هستی ؟!